Pages


Saturday, August 14, 2010

053 Yes, saye perempuan!

Haha. This is funny. I am a girl. I know. Dulu2 saye tak suke barang2 perempuan ni. Saye suka pakai sport shoes, jeans, dengan t shirt baggy2 je. Saye tau sebab saye rase saya hodoh dulu2. So saya rasa kalau pakai pakaian perempuan, saya nampak lagi hodoh. huk huk. Dulu saya tak suka kalau mak saya nak belikan kasut. Sebab kaki saya besar. Okeyh. Saiz 9 mmg lah besar untuk ladies kat Asia ni kan. Average pon mcm 5-7 je. Ni 9! macam saiz kasut ayah je. So sebab tu lah saya rasa senang kalau pakai sport shoes n sandal mcm dak lelaki tu. Hahah. Baju pun baju besar2 macam rapper 50 sen, nelly, n xbitz pakai tu. So jenama2 yang selalu pakai pun biasa B.U.M, and tah pape lagi lah yang sewaktu dengannya. Beg pulak, beg yang simple yang amat. Yang tak banyak poket and bling2 so saya boleh letak button lawa2. Haha. 


Sekarang, perubahan okeyh. Saya dah berhijrah jadik budak perempuan yang macam perempuan lah sikit. Dulu saya suka Tropicana Life. Sekarang saya dah suka TL Gurl. *haha. same je*. Dulu saya suka Nike, sekarang saya suka Guess. Dulu saya suka WC, sekarang saya dah suka Gucci. Walaupun taste kepada B.U.M Equipment masih still sama. Sekarang saya dah suka baju blouse, kasut sandal, saya dah suka rantai2 and cincin2 lawa, saya suka kasut tinggi walaupun tak suka pakai, tapi saya suka tengok je. Haha. Walaupun sampai sekarang saya tak suka benda alah ropol2 sangat. Saya suka elegant and classy. I like it simple but eye-catching and unique. Haha. Kenapa saya cakap macam ni? sebab birthday saya nak dekat!! ;P 


Oh. tidak. Sebab tadi blogwalking and internet surfing, saya jumpa ini kasut!


lawa kan? kan?
ni kasut dari Manolo Blahnik. Ala macam casts from Sex and the City selalu cerita tu.
tapi kasut ini lawa to the max lah.
But mahal to the max jugak.
Tengok2 harga kat Barneys NY pun like 700USD++ kot.
Ishkk.
Anyway, erm... kasut raya tak beli lagi. 
Pleaselah belanja~ pretty please with a strawberry on top! *wink2*
;))

edited :

oh oh. tidak!!
nak buat PBL tapi terjumpa pulak lagi satu kasut!


ok. ni kasut dari Christian Louboutin. Black pump.


ok. yang ni Jimmy Choo's platform sandal.



OK. yang ni Christian Louboutin jugak, but ballet flat lah.
Tapi studded2 tu nampak mcm lawa. Cis2~

Oh tidak! hari ni hari spesel untuk kasut ke?
Tak kan? kan?
Kenapa asyik search kasut je ni!
S.T.O.P lah
T_T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...