Pages


Thursday, March 4, 2010

040 tak nak dan tak suke

Due2 ade.
Tak nak dan tak suke.
kalau tak suke mestilah kite tak nak kan?
Tapi kalau kita tak nak, tak semestinye kite x suke.
It depends lah.
Depends on which came first.
Tak nak or tak suke.
But if 'tak suke' came first, it'll be bad.
Takpe2.
This is the last sem of this year.
Nex sem suda tukar.

Then, lagi satu. Kenapa ada sesetengah orang sangat2 suke jual ikan.
I mean, please read between the lines.
Jual ikan tak mendatangkan hasil langsung.
"Fine if you hate me, I'm not gonna hate you too,
I'll just disrespect you je..."

I am not telling this straight to ur face because I'm afraid I'll hurt you.
But if you are just as insensitive and ignorant as a rock,
I might have been curse you straight to your face.
I love us spending time together.
It's just that I don't like your attitude.
Hah. amek kau.
Even my diary don't know this.


p/s: now, I'm searching for
HIS hidayah~
Because I just realize why I am not happy here in the first place.
I just wanna be the way I am.
But I can't find the
old me.
I am just not comfortable here, right now.
Hell yeah, this is
me writing and telling the truth.

3 comments:

  1. lepas geram ke ain...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hey syg.
    wut happen. cerita lah
    msg me ok kat fbok:)

    ReplyDelete
  3. hehe.. saje2 je..
    think that kalau tulis kat sni boleh lepas geram..
    betol kot..
    skarang dah tak rase pape pon..
    i mean, ain sng terase so, mmg sng la nnk moody tu.. lgi2 time2 org pompuan tu... pastu sng nak lupe n maafkan kecuali perakare2 besarla..
    n then, kalau da moody once, nk happy balik, i need strength from ppl around me.. byk pulak bebel.. gosh, i need to put up another post on this ke?
    anyway, thanks korang sbb amek berat.. hehe~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...